Grandmama

Συμβουλές και συνταγές
για υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή
στην Τρίτη Ηλικία.

Η διατροφή που ρίχνει τη χοληστερίνη

Τα κορεσμένα λιπαρά δεν έχουν θέση σε μια διατροφή για τη μείωση της χοληστερίνης στο αίμα. Ας δούμε, λοιπόν, ποιες αλλαγές πρέπει να κάνουμε στην καθημερινότητά μας προκειμένου να ρίξουμε τα επίπεδα της χοληστερόλης μας.

περισσότερα

Συνταγή: Κολοκυθόσουπα με καρότο

Μια γευστική σούπα, εξαιρετικά θρεπτική και εύκολη στην παρασκευή.

περισσότερα

Οι τροφές που ρίχνουν το ουρικό οξύ

Όπως και πολλά άλλα προβλήματα υγείας, που συχνά έχουμε ανακαλύψει από μία ανεβασμένη τιμή στις εξετάσεις αίματος, έτσι και το ουρικό οξύ και οι τιμές του, εξαρτάται πολύ από τη διατροφή μας.

περισσότερα

Οι τροφές που χρειάζονται οι ηλικιωμένοι

Η καλή διατροφή στην Τρίτη Ηλικία είναι βασικό στοιχείο της καλής υγείας.

περισσότερα

Γιατί συνήθως οι ηλικιωμένοι δεν τρώνε σωστά;

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που μπορεί να οδηγούν έναν ηλικιωμένο στο να μην τρέφεται όπως θα έπρεπε.

περισσότερα

Ιδέες για πρωινό

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας και για τους ηλικιωμένους.

περισσότερα

Συνταγή: Κουνουπιδόσουπα

Μια χειμωνιάτικη σούπα, γευστική και εξαιρετικά υγιεινή.

περισσότερα

Διατροφή ηλικιωμένων: Mύθοι και αλήθειες

Τι γνωρίζουμε λάθος σχετικά με τη διατροφή των ηλικιωμένων;

περισσότερα

Επιτρεπτά όρια αλκοόλ για την υγεία μας

Οίνος ευφραίνει καρδίαν. Όχι όμως όταν το παρακάνουμε. Σκόπιμο είναι να γνωρίζουμε πότε χρειάζεται να βάλουμε όριο στο αλκοόλ που καταναλώνουμε.

περισσότερα

Πού βρίσκεται η βιταμίνη D;

Πόσα γνωρίζουμε για τη βιταμίνη D, που τελευταία γίνεται πολύς λόγος γι’ αυτήν και την έλλειψη της; Το κυριότερο από όλα: Πώς μπορούμε να πάρουμε όση έχει ανάγκη ο οργανισμός μας για την εύρυθμη λειτουργία του;

περισσότερα

Οδηγός διατροφής ηλικιωμένων

Οι ειδικοί συστήνουν να τρώμε συγκεκριμένες μερίδες φρούτων και λαχανικών τη μέρα. Τι σημαίνει αυτό; Σε πόσα φρούτα ή λαχανικά αντιστοιχεί η μερίδα; Πόσα γαλακτοκομικά πρέπει να καταναλώνουμε τη μέρα;

περισσότερα

Σελήνιο, το αντιοξειδωτικό ιχνοστοιχείο

Εκτός από τις βιταμίνες, είναι και τα ιχνοστοιχεία πολύ σημαντικά για τον οργανισμό. Σε αυτά ανήκει και το σελήνιο, ένα ζωτικής σημασίας ιχνοστοιχείο για τον οργανισμό, με αξιοσημείωτες αντιοξειδωτικές ιδιότητες, που λειτουργεί συνεργικά με την επίσης αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε.

περισσότερα

Οι μπάμιες επιστρέφουν για τη διατροφική τους αξία!

Μπορεί τα τελευταία χρόνια να έχουμε ξεχάσει τις μπάμιες, το πράσινο λαχανικό όμως επιστρέφει δυναμικά λόγω των εξαιρετικών του ιδιοτήτων.

περισσότερα

Τι μας προφέρει το γιαούρτι;

Το γιαούρτι είναι μια τροφή ιδανική για τους ηλικιωμένους, όχι μόνο λόγω της υφής της που  βοηθάει ανθρώπους με προβλήματα μάσησης, αλλά και χάρη στα συστατικά της που θωρακίζουν τον οργανισμό τους.

περισσότερα

Καρπούζι: Το απόλυτο καλοκαιρινό φρούτο

Η χαρακτηριστική μυρωδιά του σηματοδοτεί την έναρξη του καλοκαιριού, ενώ τα οφέλη του στην υγεία μας είναι πολλά!

περισσότερα

Οι αγαπημένες μας πιπεριές και τα διατροφικά τους οφέλη

Τα γεμιστά είναι ίσως το πιο αγαπημένο καλοκαιρινό πιάτο για τους περισσότερους. Δίπλα στις ζουμερές ντομάτες θέση έχουν οι λαχταριστές πιπεριές που όχι μόνο δίνουν γεύση στο πιάτο μας, αλλά μας τροφοδοτούν και με εξαιρετικά ωφέλιμα συστατικά.

περισσότερα

Σολομός για… καλή καρδιά

Πρόκειται για μια τροφή που οι ηλικιωμένοι είναι σημαντικό να εντάξουν στη διατροφή τους.

περισσότερα

Η σημασία της υγιεινή διατροφής στην Τρίτη Ηλικία

H υγιεινή διατροφή των ηλικιωμένων είναι πολύ σημαντική, αφού η τροφοδότηση του σώματός τους με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, καθώς και η διατήρηση ενός υγιούς βάρους, συμβάλλουν στο να παραμείνουν δραστήριοι και ανεξάρτητοι. Η ισορροπημένη διατροφή επιβάλλεται ακόμα περισσότερο όταν ο ηλικιωμένος πάσχει από μια χρόνια ασθένεια, όπως ο διαβήτης ή κάποια καρδιαγγειακή νόσος.

περισσότερα

Συντήρηση τροφίμων: Τι να προσέξουμε το καλοκαίρι

Οι υψηλές θερμοκρασίες των καλοκαιρινών μηνών συχνά ενοχοποιούνται για τροφικές δηλητηριάσεις, οι οποίες μπορεί να γίνουν πολύ επικίνδυνες όταν αφορούν σε ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού, όπως οι ηλικιωμένοι. Τι να προσέχουμε προκειμένου να αποφύγουμε τον κίνδυνο;

περισσότερα

Τι ξέρετε για τον λιναρόσπορο;

Αν θέλουμε να ακολουθούμε μια υγιεινή διατροφή, αξίζει να βάλουμε στην καθημερινότητά μας τον λιναρόσπορο. Ο λιναρόσπορος, δηλαδή ο σπόρος του λιναριού, είναι ένα εξαιρετικό τρόφιμο, το οποίο συγκαταλέγεται στα λεγόμενα superfoods, χάρη στη μοναδική θρεπτική του σύσταση.

περισσότερα