Grandmama

Σολομός για… καλή καρδιά

από τη Μυρτώ Αντωνοπούλου

grandmama team



Τα ω-3 λιπαρά οξέα είναι τα ωφέλιμα λιπαρά οξέα που οι ειδικοί μας συστήνουν να καταναλώνουμε στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής προκειμένου να προστατέψουμε την καρδιά μας.

Τι μας προσφέρει ο σολομός:

Πλούσιος σε βιταμίνη Β12, σελήνιο και φώσφορο, ο σολομός αποτελεί σημαντική πηγή πρωτεΐνης και ωφέλιμων ω-3 λιπαρών οξέων, εξ’ ου και η κατανάλωσή του έχει συνδεθεί με την καλή υγεία της καρδιάς. Ταυτόχρονα, ο σολομός περιέχει βιταμίνη D, η οποία είναι πολύ σημαντική για τη διατήρηση της οστικής πυκνότητας. Επιπλέον, στον σολομό περιέχεται συνένζυμο Q10, μια αντιοξειδωτική ένωση που βοηθά στην παραγωγή ενέργειας στο ανθρώπινο σώμα, αλλά με την πάροδο της ηλικίας μειώνονται τα επίπεδά του στον οργανισμό, συνεπώς συστήνεται να το προσλαμβάνουμε μέσω της διατροφής μας.

Πώς να τον απολαύσω:

Μπορούμε να τον απολαύσουμε μια φορά την εβδομάδα σαν κύριο γεύμα, συνοδευόμενο από βραστά λαχανικά (π.χ. μπρόκολο) ή χόρτα εποχής.

Επιστημονική επιμέλεια: Κωσταλένια Καλλιανιώτη MSc, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος