Grandmama

Οι αγαπημένες μας πιπεριές και τα διατροφικά τους οφέλη

από τη Μυρτώ Αντωνοπούλου

grandmama team



Ας δούμε πόσα διατροφικά οφέλη κρύβονται μέσα στις γευστικές πιπεριές.

Τι μας προσφέρουν:

Ανήκουν στα αγαπημένα λαχανικά του καλοκαιριού και τις χρησιμοποιούμε τόσο σε σαλάτες όσο και μέσα στα μαγειρευτά φαγητά μας. Η ιδιαιτερότητά τους έγκειται στο γεγονός ότι είναι ιδιαίτερα πλούσιες σε βιταμίνη C, η οποία είναι απαραίτητη για την αναγέννηση του κολλαγόνου. Μάλιστα, εκτιμάται ότι 100γρ. πιπεριάς μας εφοδιάζουν με πάνω από το 100% της βιταμίνης C που έχουμε ανάγκη καθημερινά. Παράλληλα, η πιπεριά περιέχει καροτενοειδή, μια ομάδα αντιοξειδωτικών συστατικών στα οποία περιλαμβάνεται και η βιταμίνη Α. Άλλα δύο βασικά καροτενοειδή που βρίσκουμε στην πιπεριά είναι η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη, οι οποίες παίζουν καίριο ρόλο στην υγεία των ματιών, καθώς φαίνεται πως προστατεύουν από την εμφάνιση της εκφύλισης ωχράς κηλίδας, μιας πάθησης των ματιών που αποτελεί μια από τις βασικότερες αιτίες μείωσης της όρασης σε άτομα της Τρίτης Ηλικίας. 

Πώς να τις απολαύσω:

Μπορείτε να κάνετε παραλλαγή της κλασσικής συνταγής των γεμιστών πιπεριών, παραγεμίζοντάς τις πιπεριές με τυρί cottage, κρεμμύδι και κύμινο, ετοιμάζοντας έτσι ένα δροσιστικό και ολιγοθερμιδικό πιάτο.

Επιστημονική επιμέλεια: Κωσταλένια Καλλιανιώτη MSc, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος