Grandmama

Οι μπάμιες επιστρέφουν για τη διατροφική τους αξία!

από τη Μυρτώ Αντωνοπούλου

grandmama team



Καιρός να ξαναβάλουμε στο πιάτο μας τις παρεξηγημένες μπάμιες, τροφοδοτώντας τον οργανισμό μας με όλα τα ωφέλιμα συστατικά τους.

Τι μας προσφέρoυν:

Οι μπάμιες αποτελούν μία ιδιαίτερα θρεπτική τροφή. Μέσα σε πολύ λίγες θερμίδες μάς προσφέρουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως είναι η βιταμίνη Β6, η οποία είναι καίριας σημασίας για το ανοσοποιητικό μας σύστημα και για την παραγωγή ενέργειας, καθώς και βιταμίνη C. Είναι επίσης πλούσιες σε βιταμίνη Κ, η οποία συμμετέχει στην διαδικασία πήξης του αίματος, καθώς και σε φυτικές ίνες τις οποίες έχουμε ανάγκη για την εύρυθμη λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Προσοχή ωστόσο θα πρέπει να δοθεί από άτομα που ακολουθούν αντιπηκτική αγωγή, αφού σε αυτές τις περιπτώσεις συστήνεται ο περιορισμός της κατανάλωσης πράσινων λαχανικών (όπως είναι το μπρόκολο και το σπανάκι).

Πώς να τις απολαύσω:

Εάν θέλετε να ξεφύγετε από την κλασσική συνταγή του λαδερού, μπορείτε να μαγειρέψετε τις μπάμιες ψητές στον φούρνο μαζί με ντοματίνια, κρεμμύδι και σκόρδο, προσθέτοντας στο τέλος λίγο χυμό λεμονιού.

Επιστημονική επιμέλεια: Κωσταλένια Καλλιανιώτη MSc, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος