Grandmama

Προσοχή στη γυμναστική

από την Άννα Δάλλα

grandmama team



Συχνά θέλουμε να κάνουμε πράγματα –να ασχοληθούμε με έντονες δραστηριότητες ή και να γυμναστούμε- νωρίς το πρωί ή μόλις έχουμε σηκωθεί από το κρεβάτι. Οι ειδικοί όμως κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και εξηγούν ότι αν θέλουμε να προστατέψουμε τη μέση και την πλάτη μας θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί.

Πιθανώς αμέσως μόλις ξυπνήσουμε να θέλουμε να σηκωθούμε και να ξεκινήσουμε να κάνουμε δουλειές ή ακόμα και ασκήσεις. Οι ειδικοί όμως μας συμβουλεύουν να προσέχουμε και να αφήνουμε να περάσει τουλάχιστον 1 ώρα από τη στιγμή που σηκωνόμαστε από το κρεβάτι μέχρι να ξεκινήσουμε τις έντονες δραστηριότητες, ώστε να προστατεύουμε τη μέση και την πλάτη μας. Κυρίως τα σκυψίματα, το να σηκώνουμε βάρη και να κάνουμε απότομες κινήσεις μπορεί να μας δημιουργήσουν προβλήματα. Αλλά και η πιο απλή γυμναστική, όπως η γιόγκα, το πιλάτες και το έντονο περπάτημα είναι σκόπιμο να αποφεύγονται αν δεν έχει περάσει τουλάχιστον 1 ώρα από τη στιγμή που σηκωθήκαμε. Πιθανώς να μας φαίνεται υπερβολικό το να χρειάζεται να είμαστε τόσο προσεκτικοί, αλλά σύμφωνα με έρευνες αν γυμναστούμε αμέσως αφού ξυπνήσουμε είναι 3 φορές πιο πιθανό να τραυματιστούμε από ότι αν περιμένουμε να περάσουν κάποιες ώρες από τη στιγμή που σηκωνόμαστε από το κρεβάτι ώστε να ζεσταθούν οι μυς και ολόκληρο το σώμα μας.